Нещодавно, надійшло звернення від замовника, тепер нашого клієнта, про те, що у них зник інтернет і 1с як сервіс не доступний.
Перше стандартне питання, чи перевіряли стан балансу в особистому кабінеті провайдера, після чого нам була відповідь, що – так баланс позитивний і заборгованості немає. Потім ми попросили зробити стандартні дії для такої ситуації – перезавантажити мережеве обладнання та перевірити знову, але проблема не вирішилася.
Далі, необхідно було класифікувати на чиїй стороні проблема, на боці провайдера чи на боці активного обладнання клієнта та вирішили уточнити кілька запитань, а саме:
1) не підключалися/перемикалися інтернет кабелю (patch-cord) у switch/router;
2) чи не включали нові пристрої у switch/router;
3) випадково не смикнули якийсь із кабелів, перевірити всі контактні з’єднання візуально.
На що клієнт скинув фото комунікаційного вузла, і це фото шокувало нас.
Так як замовник звертався раніше разово, нам не доводилося нагоди опинитися у нього в офісі і не знали про те, що з організацією локальної мережі вони мають таке лихо. Хочу зауважити, що це не вина клієнта, це точно недоробка минулого системного адміністратора, який залишив такий важливий вузол у такому стані.
Ми з радістю запропонували локалізувати проблему шляхом наведення ладу в комунікаційному вузлі (фото до і після додається). Важливо те, що ми не боїмося труднощів і наш фахівець виїхав до клієнтів. Після чого проблему було вирішено на довго.
Все передбачено, все підключено та працює без збоїв досі.